Niujorkas, klubas „Studio 54“. pristatyme skamba disko stiliaus muzika, tarp šokančių svečių daugybė įžymybių, dėvinčių „Halston“, „Yves Saint Laurent“ ir „Emilio Pucci“ drabužius. Dizaineriai, modeliai, dainininkai, aktoriai.
Aštuntojo dešimtmečio blizgesys ir vakarėlių kultūra vienas įdomiausių laikotarpių mados istorijoje, kai visiškai pasikeitė prabangos koncepcija, pagrindinis žodis mados pasaulyje buvo „daugiau“, o neatsiejama moteriško garderobo dalimi tapo ir vyriški siluetai. Šį rudenį ir žiemą mados kūrėjai daugiausia dėmesio skyrė aštuntojo dešimtmečio stiliaus vakarinei aprangai, kurią labiausiai įkvėpė seksualios ir energingos moterys, nebijančios netradicinių sprendimų. Jos nebenori vakarėliuose vilkėti aptemptų suknelių ir avėti aukštakulnių basučių – šį sezoną vakarėlių liūtės trokšta atrodyti kaip Jane Birkin ar Bianca Jagger, dėvėti kailinius švarkelius, prie trumpų suknelių derinti odinius ilgaaulius ir žvilgsnį slėpti po plačiakraštėmis skrybėlėmis.
„Studio 54“ dienos – vienas mėgstamiausių amerikiečių kūrėjo Tomo Fordo mados istorijos laikotarpių, tad jis savo klientėms pasiūlė ne tik smulkiais blizgiais žvyneliais siuvinėtas vakarėlių sukneles, bet ir seksualius kelnių kostiumus, rožine spalva nudažytus tigro rašto kailinius ir provokuojantį ilgaaulių bei tinklinių pėdkelnių derinį. T.Fordui nenusileido ir mados namai „Emilio Pucci“, archyvuose vis dar turintys įspūdingų disko stiliaus apdarų ir aksesuarų. Šį sezoną „Emilio Pucci“ mergina dėvės masyvius ilgo plauko kailinius, smulkiai siuvinėtas mini sukneles ir bohemiškas palaidines, derinamas prie trumpučių sijonų. Geriausias būdas perprasti aštuntąjį dešimtmetį tai nebijoti žaisti su kontrastingomis proporcijomis, išbandyti netradicinius audinius, prabanga spinduliuojančius spalvų derinius. Tik nepamirškite skrybėlės ir ilgaaulių!